ציוד לבעלי חיים

כיום נוח מאוד לגדל חיות מחמד, כי יש הרבה ציוד לבעלי חיים, המקל על החיים של מגדלי החיות. כיום לא צריך לדאוג לגבי מה שהכלב אוכל, והאם זה בריא לו או לא. לא צריך לדאוג לגבי החול של החתול, כי גם לזה יש פתרון פשוט מאוד. כאן נעבור על הציוד שיש בכל חנות חיות שמספקת מוצרים של שוק החיות המחמד הביתיות האהובות כל כך: כלבים וחתולים.

ציוד לכלבים:

בואו נתחיל במזון כלבים. ישנו מבחר של יצרנים וטווח מחירים מאוד רחב. מזון לכלבים הוא הדבר היחיד שהכלבים צריכים לאכול, ולכן חשוב שיספק להם את כל אבות המזון שהכלב זקוק להם. כדי להבטיח פרופורציות נכונות, כדאי להשתמש במזון לכלבים שהוא יקר יותר. חשוב לזכור, שהמרכיב העיקרי במזון לכלבים צריך להיות בשר, ומזונות זולים לא יכולים להכיל כמות מספקת של בשר.

קולרים, הם גם קטגוריה חשובה של ציוד לכלבים וציוד לבעלי חיים בכלל. הקולרים קודם כל מזהים את הכלב כשייך למישהו, הרבה בעלים מצרפים את שמם וכתובתם לקולר הכלב כדי שאם ילך לאיבוד, יידעו לאן להחזיר אותו.

ציוד לכלבים זה גם חומרים נגד פרעושים וקרציות. כלבים יוצאים החוצה שלוש פעמים ביום, מכאן שהם תופסים פרעושים וקרציות כל הזמן. צריך לעשות טיפול נגד פרעושים וקרציות פעם בחודש לפחות. אם יש תולעים, צריך לטפל בבעיה הזו גם כן. יש כדורים מיוחדים נגד תולעים, והאתגר האמיתי זה איך מכניסים אותו לפה של הכלב ועוד גורמים לו לבלוע.

החלק הכי כיפי בלקנות ציוד לכלבים זה הפינוקים: צעצועים וחטיפים. יש הרבה חטיפים שהם גם טעימים וגם בריאים. הרבה בעלי כלבים עושים שימוש נרחב בחטיפים לצרכי אילוף. מי שמחזיק כלב גדול יודע שהוא זקוק לכמויות אדירות של מזון בשביל החבר הכי טוב שלו. זה יכול להיות ממש מרגיז להרים הביתה שק ששוקל עשרים ק”ג. אז פשוט תתקשרו לחנות חיות שעושה משלוחים הביתה, ותזמינו את כל הציוד לכלבים שאתם זקוקים לו. הציוד יגיע עד פתח ביתכם, ויחסוך את ההליכה לחנות. ככל שההזמנה תהיה גדולה יותר, כן יש יותר סיכוי שהמשלוח יהיה חינם.

ציוד לחתולים:

גם לחתולים, בדומה לכלבים, יש אוכל מיוחד משלהם, השונה מאוכל לבני אדם ואוכל לכלבים. הם זקוקים לכמויות שונות של פחמימות, חלבונים, מינרלים וויטמינים. אחת התכונות של החתולים זה שהם מלקקים את עצמם. זה גורם להצטברות של פרווה בקיבה, וזה לא טוב לבריאותם. ישנו אוכל מיוחד שאמור להפחית נזקים אלה. חשוב במיוחד להשתמש במזון לחתולים מסוג זה כאשר גזעו של החתול הוא פרסי, גזע חתולים זה מאופיין בפרווה ארוכה מאוד.

חול הוא ציוד לחתולים המצריך לא פחות מחשבה, מהמזון שהם אוכלים. ישנם כמה סוגי חול בשוק. החול הרגיל, הזול ביותר, משאיר לכלוך וריחות. חול סופג פותר את בעיית הריחות, אך עדיין מתפזר בכל הבית.

הדבר הכי טוב שיש בשוק זה קריסטלים. הם סופגים ריחות ולא מתפזרים בבית. הבעיה היא שההוצאה על חול קריסטלים גדולה יותר מהוצאה על אוכל לחתול. אם יש לכם חתול בבית, כדאי לעשות פעם בכמה חודשים הזמנה גדולה של ציוד לחתולים, והחנות כבר תדאג לשלוח את הכול אליכם הביתה.